منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اداری و مالی
ادرس
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه ریزی
روابط عمومی
معرفی رشته ها
منو
هدر
همایش
هیات علمی
ورود
اخبار
1396/9/22 چهارشنبه
برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور

.

برگزاری جشن روز دانشجو دانشگاه پیام نور واحد جاسک در تاریخ 19/09/1396

این جشن با حضور رئیس دانشگاه پیام نور واحد جاسک جناب آقای دکتر محمد صبوری ، فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس احمدی و جمعی از مسئولان شهرستان ، اساتید دانشگاه ، و دانشجویان این واحد برگزار گردید.

ابتدا دکتر محمد صبوری ریاست محترم دانشگاه ضمن خوش آمد گویی خدمت مسئولین ، اساتید و دانشجویان توضیحاتی را درباره دانشگاه وویژگی های این دانشگاه پرداختند .

در ادامه محمد احمدی فرماندارمحترم جاسک در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان به مناسبت روز دانشجو و با حضور تعدادی از دانشجویان، اساتید و مسئولین شهرستانی برگزار شد . ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای پرافتخار عرصه علم و دانش و نیز تبریک میلاد با سعادت رسول مهر و عطوفت حضرت محمد مصطفی(ص) و فرخنده ولادت سلاله پاک و گرامی آن وجود بزرگوار، حضرت امام جعفر صادق(ع)، فرارسیدن 16 آذر «روز دانشجو» را به همه دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته شهرستان تبریک و ابراز داشت:

در آموخته های دینی ما مسلمانان جایگاه علم بسیار بالا و مهم عنوان شده است تا آنجا که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم یاد می کنند و حضرت رسول(ص): همگان را به فراگیری علم از گهواره تا پای گور سفارش می کنند.

 فرماندار جاسک محقق، پرسشگری و مطالبه گری را از مشخصه های دانشجو عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جامعه ای پویا  و توسعه یافته خواهد بود که دانشجویان آن به عنوان موتور محرک جامعه، تاریخ و هویت کشور خود و تحولات منطقه را مورد  بررسی و تحقیق قرار دهند، در جامعه صاحب نظر  و زبان گویای جامعه باشند.

مهندس احمدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش موثر دانشجو و دانشگاهیان در تحولات و پیشرفت های کشور اغلب یک نقش ویژه و برجسته بوده و این 2 عنصر حیاتی به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، گام های ارزنده ای را در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و رشد و بالندگی علمی جامعه برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تصمیم جدید رئیس جمهور آمریکا برای معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل بیان کرد: ما در بهمن 57 آموختیم که بی‌شک حق پیروز و باطل نابود شدنی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود؛ ایجاد راه های ارتباطی را از مهمترین مولفه های زیر ساخت عنوان کرد و افزود: در آستانه افتتاح فرودگاه دو منظوره شهرستان جاسک؛ یکی از عوامل مهم تحول در شهرستان با حضور مقامات کشوری و لشکری هستیم.

در پایان نیز مهندس احمدی از اختصاص اعتبار بالغ بر 1 و نیم میلیارد دلاری دولت برای اشتغال روستایی خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر چرخه اصلی عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد کشور جوانان هستند که بخش اعظم آنها از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر