منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اداری و مالی
ادرس
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه ریزی
روابط عمومی
معرفی رشته ها
منو
هدر
همایش
هیات علمی
ورود
اطلاعیه ها
دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرا رسیدن بهار علم و دانش را تبریک گفت پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرا رسیدن بهار علم و دانش را تبریک گفت.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت همه اساتید، اعضای هیأت علمی پرتلاش، کارکنان صدیق و شریف و دانشجویان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت گفت.
دکتر قائدی اظهار داشت:آغاز مهر و این شور و شعف فرصت مغتنمی است تا اساتید دانشگاه به ویژه اعضای هیأت علمی به نقش خود در تربیت دانشجویان که آینده سازان این مملکت هستند با هم اندیشی و همفکری نقش مؤثر و سازنده ای را ایفا کنند.
 وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی سرآمد در علم و دانش است.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به اینکه مهر، ماه فرا رسیدن بهار علم و دانش است افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه با استفاده از تفاهم نامه ای که بین پارک علم و فناوری و دانشگاه صورت گرفته زمینه شکوفایی استعدادهای دانشجویانی که صاحب ایده هستند را فراهم آورند.
دکتر قائدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تشکل های دانشجوی به حضور فیزیکی و فکری دانشجویان در صحنه، برپایی کرسی های آزاد اندیشی، گسترش اردوهای جهادی و تقویت گفتمان اصلی و گسترش هیات های دانشجویی  تاکید کرد.
وی با خطاب به روسای مراکز و واحدها افزود: محیط دانشگاه باید محیطی پرنشاط و شاداب و پر انرژی باشد و بایستی مولفه امید به زندگی را افزایش داد تا دانشجویان بتوانند با علاقه به فعالیت های علمی و پژوهشی خود بپردازند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه به عنوان تجلی گر همه ارزش ها و کرامت ها می باشند افزود: مقام اساتید در ردیف انبیاء می باشد.
قائدی بهروزی یک ملت را در سایه ی خرد، علم و دانش دانست.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر