منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اداری و مالی
ادرس
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه ریزی
روابط عمومی
معرفی رشته ها
منو
هدر
همایش
هیات علمی
ورود
آموزش
1400/9/6 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:
ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، گفت: دانشگاه پیام نور رتبه نخست آموزش مجازی در بین دانشگاه های کشور را دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون کارشناسی در 14 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور خبر داد.

دکتر خیری اعلام کرد: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور شروع شده و تا 30دیماه نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کلیه متقاضیان اعم از کسانی که در کنکور سراسری سال 98 شرکت کردند یا نکرده اند، هم می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه دواطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 98 موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید (3-3-6)، پیش دانشگاهی یا کاردانی می شوند نیز مجاز به ثبت نام در این دوره خواهند بود.

دکتر خیری اظهار داشت: علاقمندان به تحصیل باید جهت ثبت نام و مراحل این فرایند مراجعه حضوری به این 14 واحد و مرکز در سراسر استان هرمزگان داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور رتبه نخست آموزش مجازی در بین دانشگاه های کشور را دارد، به مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی پرداخت و اظهار داشت: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور می باشد و این بهترین فرصت برای متقاضیان جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور است .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر